Dagens ärenden!!

Dagens planer var fara in till stan och byta ett par skor och en fara och hälsa på Heidi och mattias med familj=)
Mina ärenden drog ut på tiden så nu sitter jag hemma istället för Ängesbyn och ska strax börja laga mat!!
Men men e man shoe o holic så kan de faktsikt dra ut på tiden att hitta dom perfekta skorna=)
KÖpte sedan tidigare ett par gråa fodrade skor
...kom på sen hemma att jag har ju ett par favoriter redan med kilklack i äkta skinn jag bara kan sätta en varmare sula i=) dom är ju ändå hundra gånger snyggare...
dessvärre har jag så mkt skor att jag ofta köper typ likadana eller liknande...
Hur som helst så var även dom gråa skorna taighta i vaderna så ville ha ett par bekvämare och jag vill ju ha ett par fodrade så jag har provat och provat tills jag hittade tt par jag ville ha!
Men då satt ju så klart vänster fötterna olika i samma storlek fast olika par så vart tvungen att prova 4-5 olika par och matcha ihop med den högra som satt bra...dagens ilands problem jag vet men dom kostade faktiskt 500:-
Tog storlek 38...37 hade suttit perfekt men fanns inte inne får se hur jag gör...jag använder ju tjockare sockar när det blir kallare så kan ju passa perfekt då??=)
Dom här blev det iafl=)=)

Syns kanske inte på bilden men dragkedjan var typ guldkoppar och jag ville egentligen ha silver....men på så sätt så matchar de ju liiiite bättre med mina brun/beiga kläder ;0)

Sen köpte jag en tunika/linne från Hm oxså......det bara hängde där så fint...en storlek för stor....men loose är ju inne nu...
Har inte provat den än men I hope den passar som ett smäck!!
Bild kommer senare!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0