Sångstund med Anniz och A-k i kyrkans hus!

 
Det är bla vad jag gjort under dagen=)
Invigde min nya tröjja från Gina Triqot..
Tok nöjd=)
 
Vi prommade och möttes upp i stan sen efter sången åt vi lunch på friends!Mkt bra sallads buffe..nästan det viktigaste tycker jag när man äter ute=)....
Gumman somna så gott i mammas famn under sången..och sov sen gott även på golvet runt allt stå hej ända tills vi skulle gå=)
 
Därefter promma jag och A-k lite på stan..Förbi Åhlens...FAN!så mkt fint dom har..la undan en massa...Fredrik säger KÖÖÖP..men ska fundera och rota i lådorna lite vad gummsan har nu=)
Är ju så oerhört fint med alla tunikor men så osmidigt när hon börjar krypa..kanske köper en större storlek helt enkelt=)
När Fredrik sluta sku vi hämta ut sittdelen till vagnen som kommit men helt plötsligt har dom börjar stänga kl 19 på uthämtningsstället!!Hur fan tänker man då??DOm flesta slutar väl mellan 17-19 tiden..då måste man kanske hinna ge barnen mat eller ens ta sig från jobbet för att ta sig till stan..söka parkering..suck..idiotas..ska byta post så slipper jag klaga varenda gång.


Kommentarer
Sofia&Alvin

Man kan ju välja utlämmningsställe på dom flesta internetsidor man beställer ifrån, jag har ju bytt från coop så det jag beställer kommer till ring gatan istället för det är närmare för mig att gå dit:)

Svar: JO jag har tänkte göra de men jag glömmer ALLTID bort de=)
Mamma Mia

2012-10-09 @ 23:34:58
URL: http://Raiijsan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0