Du vet väl om att du är värdefull...

 
Idag skrivet lördag 6/10 har vi haft dop för våran dotter Emilia Bella Landström!
Dopet gick underbart bra förutom att prästen sa fel namn två gånger när hon sku döpas haha
Minns inte vad men det blev Isabella ingrid, emilia isabella och sen sa hon att nej nu börjar vi om.. Ja tack sa jag med ett skratt!
Skönt man inte är en torr människa..alla gör vi misstag=)
Fadder blev min syster Elin och Emilias fullständiga namn är nu Emilia Bella.
Fika hade vi i Petri gården, malmstensrummet. Bjöd på fika, blev mest choklad konstigt nog=)
Mamma hade bakat en paj och Fredriks mammas kusin hade bakat en underbart fin och GOD Emilia tårta gjord på chokladsocker bas, hallon och grädde..
We all loved it all!!!
Är så oerhört tacksam över alla mina vänner som kom och släkten på bådas sidor,
Det blev en härlig dag och vi vill återigen tacka för uppmärksamheten över Emilias dag och alla underbara gåvor vi fick!
Ikväll har vi avnjutit en god krämig middag med en av Fredriks kompisar som bor här över helgen från Gällivare.
Ett glas gott medans gumman sover och imorrn blire av att fira Fredriks mamma som fyller år!!
Tack åter igen!!!!!!!!!!!
*love*
Kopierade en bild från Fredriks mammas facebook sida då jag inte hunnit föra över alla hundra bilder från kameran=) de tar vi en annan dag!!
Familjen Medeström
Åså en bild från moster Åsa
Mums!!Gott med dop=)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0