GRÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!

Nu när allt sto hej och planer hit och dit är över så känner jag att vi kan ta tag i det här med smakportioner ordentligt!!
Testa ju när hon var fyra månader men hon var helt enkelt inte redo fick ont i magen och blev orolig.
Så i söndags började vi med gröt..så hon får känna andra konstistenter i munnen.
Det kommer ju ut mkt men det går bra och inga grimaser=)
Testade med banan i måndags men det gick INTE hem haha...mamma gillar ju inte heller de.
Funkade inte så bra heller med en sån där mjuk haklapp då den oxså skulle in i munnen,
 så nu kör vi på hård med skål=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0