Under lunchen...

Blev lite shopping idag med=)
Drog med Mattias på Jysk under lunchen...Skulle bara köpa denna underbara Silver pall!!

Tvinga Tingy att vara med på bilden därav skräcken i ögonen haha "LIGG!!!

Puff kallade han den på Jysk men jag tycker det ser ut som en sitt pall?

Förvaring inuti oxså=)Tänkte lägga alla hundsaker i den!

Medans Mattias pratade med alla anställda hann jag även roffa åt men en hög sov kudde och typ mysigaste vita pläden EVER!!

Dyrt att handla med dej tyckte jag=)

Nu ska jag kika in Ellos höst sortiment!Har en 40% och fri frakt att utnyttja!
Det måstes ju!!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0