Bling Bling!!

Idag fyller morfar 74 år gammal=).. så då blir de kalas å fika i bensbyn...+ Att jag å Niklas efteråt ska iväg till gammel farsan på vin kväll..min faster sku å dit tror ja de sku bli kul=) å kanske även blir de färjan??kan ju vara skönt att gå när de är lite mindre folk där så man slipper stå i toakön hela natten=)..e ledig imorgon de ska bli sååå jävla nice=)
Idag är jag blå...blå/vitt smink, blå/vitt linne, blåa jeans ja till o med under=)...Blingar till de med mitt hotta Pilgrim halsband with diamants...ja hoppas på att må bra imorgon för vill sova ut å sen shoppa=)..skor kanske=)
Nu äta pasta å tomatsås=)mumma!

ser molnigt ut..noooooooooooooooooooooooo


Kommentarer
Ida

Vad fin du var! :)

2008-08-14 @ 22:12:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0