Dancing Queen!!

igår kändes de som att jag var 16 år gammal igen....Jag har inte varit ute på krogen och dansat tror jag sen cleo hade öppet!
Kvällen började med att vi for på födelsedags fest till Stefan å jessika..hon fyllde 29 år och bjöd på mini pajer sallad ost å mkt mer!
Efter mkt drickande och ölspel så tog vi cykeln mot färjan....men de va ju inge köö????inge folk trodde vi så vi satte oss på alkis bänkarna å drack lite mer....När vi sen skulle gå in så var de helt plötsligt 10 meter kö som vanligt=)
Väl inne tappade man bort alla i vanlig ordning..men jag å lena vi hade ett stadigt grepp om varandra..vi dansade å dansade hela natten lång=)
Sen for vi hem kring 3 tiden..jag hade haft så kul å var typ överspidad när jag kom hem så började koka kaffe å pilla med grejjjer när jag helt plötsligt såg att jag  hade blod på kläderna...då hade ja på nå sätt lyckats riva upp ett sår på fingret=(..så litet men så mkt blod!
Gick å la mig å sov..vaknade kring 9 å saknade mina hundar så kunde inte somna om..for till mor styrde upp kaffe å macka...cyklade runt sjön med hundarna i cykelkorgon..de va skönt..de e ju strålande väder så lite måste man ju vara ute...nu känns de som att ja bara skriver svammel så laddar upp lite bilder istl!



Kommentarer
Anna-Karin

men SNYGGING!!!! ;) jag älskar tubtoppen eller vad det är, är den ny? :)

2008-08-17 @ 18:56:34
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0