Fredag

* Gatans vad dagarna gått fort denna vecka....å inte mkt har jag gjort....Imåndags blev jag bjuden på tacos middag hos karin för att träffa Ida en sista gång innan hon åker tillbaka till dalarna=(...
Jag tog med mig Donna i väskan å hoppade på vespan=)...så sööt hon eee..åå så lugn=)


Ida och karin har jobbat på Nolia och marknades fört bland annat deras kärring kylare som är en svalkande "påse" som du kan använda när du e varm eller har feber mm. Finns även som ett pann band...


www.chillyou.se

Jädrans nu fick ja bråttom snart work...


Kommentarer
Ida

Tack för den reklamen! :D Jag längtar tillbaka upp nu, har åkt på värsta förkylningen och legat i sängen hela dagen. Usch! Kommer snart igen och då blir de förhoppningsvis med ett flyttlass!

2008-08-08 @ 16:39:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0