Jädrans aj aj!!!!

Chill dag på jobbet!!...spö regn såå  inte mega mkt folk på stan..
Idag hade jag en ögonbryns plockning på work!!Bra bra med träning..men jag vill ju smiiiiiiiiiinka!!
Precis när jag är klar med brynen å ska måla i dom med brown shade så får jag inte upp dum burken..sliter ååå wips stötte jag i nåt så halva min lösnagel lossnade=(....men smart jag som inte har råd att fixa dom riktigt än sökte reda på biten åså nu när jag kom hem så limmade jag bara fast den me nagel lim..Broadways så klart..Bäst i test!!

Angående jobbet så har vi nu två kanon erbjudanden på Pashion Luleå!
Ta 3 betala för 2 av Wet n' Wild`s produkter...Priserna där ligger mellan 29-59 kr!BILLIGT!!!!!!!!!
Och för alla studenter med CSN Kort får 20% rabatt på en valfri vara!

Smink e kul!Och man blir snygg av de=)*Blink*

Passar även på att ge lite smyg reklam till http://www.xtremebeauty.se/  där jag gjort mina akryl naglar!
Jag är verkligen Jätte nöjd!Och Maria som gör dom är super trevlig=)

Fiiiina!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0