Dagens outfit Måndag!!

Nu när de åter igen är svart topp som gäller i jobbet betyder de att man mer än gärna vill utstyrsla resten av outfiten!!
Kör mkt sjalar annars men våran luftkonditionering funkar ikket så är svin kvavt på jobbet!
Idag blev de ett par gamla short jag köpte på HM förra året!Åså grått smink!

Använder grått aldeles för mkt men de passar fan till ALLT!

Idag är jag fan trött...ritigt jävla tröttt...Och nyligen kanske lite väl irriterad. Har inte druckit kaffe idag måste vara därför!
Men nu ska jag fan lägga mig tidigt!Lösa lite korsord..sniffa i mig lite nässpray och fan i mig dricka en STOR kopp kaffe när jag vaknar imorrn=)

Just ja, Igår kväll när jag skulle gå å sova fan jag Tingy liggandes i mitt täcke!Bakre bena stack rakt upp och jag trodde fan han var död!!!!
Men han hade bara hittat en jävligt skön pose!Haha sötisen!

God Natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0