Hahahahah!

Ja jag gjorde ett tappert försök att blogga på fyllan igår med istappar till fingrar efter att ha varit ut med doggsen utan vantar!!!
Hade ett låångt samtal med syster när jag kom hem där jag berättade om den där jävla borrmaskinen jag ville ha med hem!Men de visade sig att den tillhörde kulisserna haha fan va dum man hade sett ut om man knatade iväg med vaktmästarns borr från bergnäs gården hahaha!!!
Men jag vann ju iafl lite gott och blandat!!


Jag och lill Emma gjorde oss iordning på jobbet!!Passade även på då att testa lite av vårat nya märke Collistar!
Dom har skitsnygga ögonskuggor med glitter på!Plus att vi satte lite extra från en glitter penna därifrån å!
Snygga blev vi=)

*Bling Bling* Checka in mitt nya halsband!B-young-Numera Sambo har tagit in ett nytt smyckes märke vid namn Onyx?Tror de hette så!!!Lite dyrare men bra kvalite fastän ändå av ett billigare slag.
Fått mkt beröm på jobbet av kunder!
Hahaha shit kolla in min lill fjutt till tatuering på armen!!!!!!!!!!
Var 13-14 år när jag gjorde den där solen i turkiet!Vägde mindre och hade taniga armar!Nu mera med mina gäddhäng ser den ut som ett större födelsemärke=)!!!Kanske bygga på och ut den???

Här e Söt Emma!!!Gillar verkligen henne!!Vi är hur lika som helst!!Hon skrattar åt mina skämt å de e de fan inte många som gör hahaha..Vi gillar och ogillar samma mat....Tänker lika osv..
Och imorgon ska jag göra en hårförlägning på hon!!!Spännande!Men jag tror de kommer bli grymt snyggt!!!

Imorgon är jag ledig, skönt!Att jag drack för många öl igår kändes i kroppen på jobbet idag.Speciellt när jag vaknar kring sex och inte kan somna om!
Plockade upp syster idag och hon fick skjuts till jobbet!Nästan att hon fick följa med till mitt jobb då jag babblade så mkt i bilen att jag glömde släppa av henne=)!!
Ikväll blire iafl att seega...Anna vill ha med mig ut på krogen....Men faan..De e ju lucia nästa lördag då blire middag och fest hos Ellinor!Sen blire julafton, juldagen och annadagjul. Känns som man kan skippa denna helg=)
Har legat och sett på stjärnoer på is med doggsen...Donna hon kan verkligen ta för sig!
Hon är extremt kelsjuk och lägger sig i mitt ansikte!Tingy ville oxså vara med och fick plats i armen=)

Dom är så roliga mina hundar=)!!Nu ska vi ut och kissa sen se klart Stjärnor på is och lösa mina nattliga korsord sen sussa!
Puss Go Natt


Kommentarer
katrin

är det inte dags för en tatueringsspecial i bloggen där vi får se dina tatueringar på riktigt och höra historierna bakom dem!!



p.s. tror definitivt det skulle bli snyggt att bygga ut den på armen!

2008-12-08 @ 16:14:47
URL: http://www.superklubben.com
Miahh

Du!De lät som en förjävla bra ide=)!!

2008-12-08 @ 22:37:58
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0