im blue ladi di ladi da!!!

Dagens outfit blev...Japp en svart topp!Ett par ljusblåa baggy byxor.
Blått smink och en döskalle sjal!
Vaknade upp imorse, tuttarna var enorma, lätt uppsvullen överallt. Kollar i almanackan, dags för den onda veckan!!!!!!
NOOOOOOOO!!!Förutom att min kropp blir het så har vi dom där svettiga onda "Ge mig Ipren" dagarna=(
Därför förbereder jag mig med så mjuka sköna kläder som de går!


Lugn dag på jobbet idag iafl!!Äntligen e Karin tillbaka från resandet och kom förbi och hälsade på!!
De är alltid uppskattat!!
Men denna tisdag blev de inte tjej mys heller för hennes mor fyller år!
Så har tvingat Niklas sitta å kolla på Uggly och DH med mig!=)
Nu pasta gorgonzola med valnöt och tomat sås!!MUMS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0