JÄÄÄÄÄdrans vilken storm!!

Jobbat hela dagen.................. tog bussen dit och bussen hem.Inte tänkt så mkt på vädret förutom lite blåsigt.
Tänkte vara hurtig och hoppa av bussen lite tidigare och gå hem.
SHIT VILKET MISSTAG!!!!!!!!!!!!!
Det blåser ju orkan!!!!!!...Svin kallt...Plus all världens slask!
Åså jag i mina snowjoggings, tom dom blev blöta=(
Nu jobbar ja varje jävla dag till juldagen.
Då först e jag ledig!
Men de blir mkt OB..Jag gillar pengar!
Pengar gör mig glaaad=)!

Nu ska jag klä julgranen!!
Halvan av granen befann sig hos Frida Ö hahah..Tack gull för allt mys igår=)!!!
http://fridaostrom.blogg.se/

(Tyvärr så pajjade min kamera på festen i lördags så inga bilder kommer upp förrens den lagats=(!!)
Till er som nu tycker om att kolla på mig!=))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0