Juldagen!!

Hohoho....Igår spenderade jag min första "ensamma" julafton på 10-11 år........
Japp...Sen min första pojkvän  Andre i sjuan så har jag fan bara varit singel en enda julafton!!(kanske två)
It Sucks!
Eftersom jag och Niklas gemensamt beslutat oss för att flytta isär så har vi nu trots att vi än bor ihop firat jul på skilda håll......
Eller fira å firat!!....Eftersom jag haft ont i magen av ångesten att bli själv  så blev lite jul mat å julgodis iår.
Julen har alltid varit höjd punkten varje år men nu 2008 så kändes de som what ever...
For till mormor i bensbyn efter jobbet....fikade, fotade, pratade...Vi brukar vara säkert 30 pers varje år.
(Jag och mormor, gammal bild). Men kusinerna sku iväg så vi blev bara 13.
Vi börjar alla bli så stora nu så de där med att sitta å kolla efter tomten i fönstret känns väldigt lååångt ifrån=)
Däremot har ju moster två små som blev så glada när "Tomten" väl kom.
Blev inte så långvarig i byn för hundarna va kvar hemma och saknade mig=)
Käkade lite god jul mat å öppnade lite klappar. Sen hem tog ett varmt bad å deppade lite.
sen kom Niklas hem lite på lullan å vi såg en film.....


Saknar bästaste vännerna...Men de närmaste är borta eller jobbar. Så julfest blire nog inte förrens på lördag!
Då ska vi ha glögg kväll hos karin=)
Nu sitter jag i mina nya taightaste jeans och ska promma till mor å käka jul mat...igen..=)
Kanske dricka en öl å snaps!Jobb imorgon så får bli lungt!
Fitta så irriterande att skriva med dessa jävla naglar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Blir fel heeeeeeeela tiden...*morr*
Men snygga e dom=)
God jul alla ni!!!Kram


Kommentarer
Elli

God fortsättning vännen! =) Vet du?! Jag har lyckats fixa bort stallet på nyårsdagen så håll i hatten!! Vi måste ta en dag på stan o fixa de sista till utstyrseln.. Kram Kram

2008-12-25 @ 21:56:14
Mervi

Hahahaaa! Inte fan blev det nå lugnt för dig inte!!! :P Tack för igår!



PÖSS!

2008-12-26 @ 18:08:40
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0