Ledig onsdag!!!

Laddar upp dagen med Rachel ray, hem till gården och Days!!!Dricker te i min Stora julkopp.
Tar en bit hembakat julbröd med ost på.
Stämmningen e på toopp!!
Bygger en liten mys hörna till hundarna vid elementet då de är så förbannat kallt här inne i vardags rummet!
Själv för att hålla värmen sitter jag med extra tjocka sockar, leggins, fodrade byxor, topp och lång huvtröjja!
Vette fan va de e men värmen vill fan inte cirkulera här inne!Däremot i datarummet är de som en bastu!

Jag fick även igång min fönster belysning så nu är de såå jävla mysigt här hemma!!Snart ska granen upp måste bara hinna någon dag=)!!!
                                             

Tråkig tvätt tid mellan 14-18..Så där emellan gick jag förbi smala Frida på Pontus!Skulle hämta min kjol som jag fyndat på tradera för 80 spänn!!!!!ÄÄÄÄÄNtligen fick jag min kjol med dragkedja!!!

Loving it!Och den satt som smort!!!Testade sen även mina andra två kjolar jag nyligen köpt!Blir nog att behålla båda!
Shoppa de e grejjer de!
Efter jag pratat en massa skit med Frida och bokat in en nagelsession så gick jag och solade!
Å ta mej faan de tog ju!!!Brukar tycka att pontusbadets solarium suuuger men idag tog de=)
Brände mig lite på ögonlocken tom då dom inte har nå glasögon där?Snålisar=)!!heheh
Nä nu lite avkopplande tv..Sen buda lite tradera!God natt


Kommentarer
FRidA

JAg tänkte säga till yvonne att hon skulle säga att jag var inne på avdelningen om du kom ut så vi missade varandra precis! Mailen sprutar in i min mailbox=) Vi är fan som ett gift par som delar mail och så:P . Vi kan väl höras. Ska kanske på Ikea på söndag om du är sugen på att hänka? PÖSS!

2008-12-10 @ 21:11:16
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
FRidA

JAg tänkte säga till yvonne att hon skulle säga att jag var inne på avdelningen om du kom ut så vi missade varandra precis! Mailen sprutar in i min mailbox=) Vi är fan som ett gift par som delar mail och så:P . Vi kan väl höras. Ska kanske på Ikea på söndag om du är sugen på att hänka? PÖSS!

2008-12-10 @ 21:12:02
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
FRidA

Vet inte när vi kommer hem men vi kan kanske fixa så vi är hemma innan 18 men jag kan inte lova.. Du har fått paket! =) krma kram<!

2008-12-11 @ 21:46:41
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0