Mia

Trött och utmattad....Åkt på en rejäl infektion i kroppen..
I två dagar har jag haft ont i leder, kropp och själ....Inatt lyckades jag iafl sova typ 10 timmar men fortfarande fasansfullt trött!
Pillrar i mig Ipren och alvedon...Känns som febern e borta iafl.. De enda som får mig att koppla av å må bra är att ta de lungt å sitta i soffan ty=)
Att jobba går seeeeeeeeegt. Hjälpa kunder med parfym går ju si så där när man inte har nå doftsinne.
Tur vi jobbar flera iafl=)
Så planen denna helg är att bli frisk och ladda upp inför nyår........
Får se om man ens orkar sig ut mellandagarna iår!?
Nå..Snart kommer Ida hit iafl...Då ska vi ha kul...=)

(MidsommarAfton 2005,Jag å Ida)

Nä fy faan...Jag skulle kunna somna nu....Men ska göra Acrylnaglar senare har jag bestämt mig för.
Donna knorrar här breve mig..tror hon vill busa hehe!Gullsöt


Kommentarer
Mervi

God morgooooon!

Planet lyfter imorgon förmiddag! Ska bli riktigt najs! En vit jul för f-n! :D Här nere är det plusgrader och grönt.. :S

2008-12-22 @ 06:35:34
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0