Söndag!

Och skylt söndag på stan=)!!!..mys,kaos och blöt snö.
Tyckte jag var duktig som länade tillbaka jeans, t-shirt och en svart väst på HM!
Men hem kom jag med en Svart spets kort "jacka", så nu måste jag bestämma mig ska jag behålla den eller tröjjan jag köpte på MQ?
Inhandlade även ett par spets leggins som jag inte har testat än, hoppas dom passar!!!!!!!!!!
Åså fick en svart jobb topp fööja med i påsen!!!Blir Work in Black på Parelle...Eller arbetströjja får vi men de måste ju tvättas å då kan man ju passa på att variera=)!
Efter stan va vi vrål hungriga redan kl 16 så lagade stuvade makaroner och köttbullar!
Blää!!!Husmanskost är verkligen ingenting för mig!!Blir illåmående och kan bara äta lite...
Tur då att vi skulle till syrran och fira Niklas som fyllt 27 år!
Grattis Niklas!!!!!

(Niklas och jag Hallowen 2008)

Där bjöds vi på fika och godis=)!!!Go mormor hade oxså kommit dit!!Hon hade jag saknat=)
Sen drog vi hem och skulle se en film...
Men de va ju bara skiiiit på tv................Laddade upp med ostbågarna som blev kvar från i fredags åså hade vi köpt en dipp...hujja vilken fetto ångest=(......
Niklas satte på en In Hell film som ja redan sett en gång så jag satt och surfade efter tatueringar!!
Varje söndag då jag ser på Miami Inc vill jag göra en ny=)
Så inplanerat är en fet tattoo på vänstra vaden!Vad?Ja de vet ja fan inte än....Söker och söker Inspiration=)
Nu ska jag se på Rachel Ray och äta frukost....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0