Vad vore livet

Utan massa idioter som ska spionera på en.. Ringa till den käresta man har och berätta osanningar.
Får man prata med ett annat kön på krogen utan att vilja ragga hem den personen?
Får man vara glad och gå ut å dansa med sina tjejkompisar..De kan ju råkas finnas killar brevid..å ja visst då ska ju alla stöta på en?Eller inte......
Varför göra livet onödigt svårare för någon som redan mår dåligt och är svartsjuk?
Varför oroa någon så pass att de ska påverka ett förhållande??
Förstår mig inte på dessa människor.
Visst jag är ingen ängel.....Jag tycker om att gå ut på krogen.
Älskar att dansa, vara glad och prata med folk. Jag är väldigt framåt som person.
Eller var.
Nu mår jag dåligt.Vill kräkas. Oro, ångest och lite panik.
Tårar........

Jag orkar bara inge mer.
Livet vore helt enkelt lättare utan alla er idioter.


Kommentarer
Jenny

Usch, jag vet hur det känns, har varit med om det där själv förut.. (Fast då stämde väl det mesta man fick höra antar jag, (då jag var ihop med Micke)) Men men, vi vet ju att "What goes around, comes around!" Ha det bra! Kram

2008-12-17 @ 12:40:44
Ida

Du ska se att det blir bra snart! Jag kommer snart upp och ser till att du mår bra. Då ska vi göra massa roliga saker. Sköt om dig nu så ses vi snart! Kramar

2008-12-17 @ 12:58:19
Mervi

Det kallas avundsjuka. :) Ni är så snygga bägge två så att det riktigt bränner i folks ögon som står utanför.. Tänk så istället. Ni har något fint ihop som uppenbarligen några i er omgivning inte har..?

Lyft på huvudet och var den du är!

2008-12-17 @ 18:10:48
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0