det blev sol till slut!!

Men kallt=)!!...Efter en mysig middag ute på stan i solen med Cubus Maria...kommer man hem till älsklingen som sitter med hans bror freakan å tok spelar gitarr hero å dricker öl....gitarr hero sucks å låter illa...men öl e gott=)strax efter mig kom niklas syster Annika!...ska du ha en öl Mia??jag visst jag bangar inte ofta en öl...men jobbar ju imorgon så tog en fobis=)!..Duktig jag! Så nu sitter man här med en fobis i ena handen och lite chips vid sidan om!Det verkar ju inte bli någon beach 2008 så måste ju börja bunkra upp fett lagret så jag håller mig varm i vinter=)!!
Så om ni ser mig några kilon extra på stan , såå neej jag e inte gravid..jag lagrar upp för tomtemor 2008 istl=)
Nu lite nya bilder på facebook!!Miss mina närmast som e borta!!!pussi krami hugs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0