fredag 4/7

sitter just nu och skriver på min super nya lap top!!!!är på balkongen och försöker avnjuta solen!men det car svårt att se skärmen så fick lägga en handduk över mig och pärlan...
 övrigt idag så har jag varit och lunchat ute i solen med karin och gottis på roasters...jag beställde dagens lunch som bestod av ugnspotatis med kyklingfile och saffranscreme!!!det var såååååååååå himlans gott=)
sen va vi på språng på stan och inhandlade å provade lite svarta jobbkläder....köpte en tunika som jag såg tjock  ut i men va fan ska man göra ??är de 30 grader varmt ute så e de säkert 25 grader inomhus...de blir varmt och man vill gärna vara lite lättare klädd!men får se om ja behåller den....den va lite kort....
nu inväntar jag min karl som ja inte vet vart han e?kanske borde ringa han om de hänt nå!va som händer senare får vi se=) Baby har köpt en vin flarra till maten ..RÖTT!De blir gott=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0