morgon stund har nybakt bröd i mun=)!!

Det hade jag iafl=)!!Stängde av ljudet på mobilen igår natt för jag tänkte få sova ut....hm....vaknade kvart i tio å kunde inte alls somna om....Då kom ja på att jag har ju en påse med solrosfröbröd att baka den ska jäsa 30 min: vila ...Sen rulla till bollar sen jäsa 30 min till...å sjuuusch in i ugnen=)väckte älsklingen med the, kokta ägg å varma bröd!!de va gött å härligt=)
Sen sku vi ut på lång prom med hundarna men fy fasikens så kallt det är ute!!!fick bli en kortis för man höll ju på att blåsa bort!!!!!!!!!!!
Nu är syster iaf på väg att hämta zack!!Yeah så nu kanske magsåret han gett mig kan börja läcka=)haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0