Baka Baka=)!!!!

Imorgon är min sista arbets dag på CUBUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Därför bakar jag en avskedspaj=)
Känns helt galet!Men jag har nämligen fått en ny anställning på en ny kosmetik butik som ska öppna i Shopping mittemot Gallerix, Dressman och brevid kappahls barnavdelning!Butiken heter Pashion och kommer att sälja enbart smink och hudvårds produkter som man inte kan få tag på i stan...Men nu kommer de att gå!!!Priserna kommer att vara från låga ex 49:- wet´n´wild produkter till dyra mineral produkter som går uppåt 600:-!Så det kommer att finnas att finnas prisklasser till alla!
Ett urval Av Pashions produkter är 
I snart 4 år har man varit på Cubus..Men eftersom man är utbildad make up artist så har jag alltid kännt att det är ju de jag vill göra!
Så sväng förbi när du är på stan=)!!


Kommentarer
Eve

Vill ha mineralfoundation så nu ska jag komma köpa av dig i sommar!!! =) Lycka till med nya jobbet vännen!

2008-06-11 @ 21:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0