Det går dåligt med bloggandet från min sida!!!Men de finns en orsak!

min dator är fortfarande inte ikopplad!och alla mina bilder och annat som jag vill ha när jag sitter på nätet är ju i min dator och inte Niklas jävla Mac!!!Har hänt en jävla massa sen sist och innan ...vill blogga upp massa bilder åså men Igår så har <niklas köpt ett trådlöst kort till min datorn så snart är vi game igen med ett dagligt bloggande!!!Men nu lagar jag mat så  får skriva mer sen efter middagen och kanske få upp lite bilder=)!puss å go

Jag och Donna på Roasters


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0