Gud så gott de var=)!!

Tänkte på lunchen att nu fan ska ja göra mys middag med Niklas ikväll så tog och skalade potatis och morötter å la i vatten..(blev ugnsbakt).Till de tänkte jag göra en vegetarisk quorn gryta med feta ost i!Svin nöjd var jag så ringde baby senare påå jobbet å berättade..glad blev han men dum jag hade ju glömt bort att han skulle iväg med bandet å skapa musik!!haha fy faan...fick käka mys middag med mig själv=)men gott var de!

Ugnsbakt potatis och morötter med vegetarisk fetaost gryta!

Bilden från förra innlägget var när jag och Niklas i flyttstöket inte orkade laga mat.så efter jobbet gick vi på Roasters...Eftersom Sofi flyttade in i min lägenhet från sin där vi nu bor så hade Donna ingenstans att vara så hon fick följa med på uteserveringen...de var dock väldigt kallt så stoppade i henne i min tröjja...hon blev a la ghetto style doggy=)
skita Söt!!

 Nu är jag så mätt och måste lägga mig ner å vila magen=)..fundera på vilket projekt i lägenheten jag ska påbörja härnäst=)!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0