midsommar afton!!!

Sitter just nu hemma hos Pontus där vi sover över nu i veckan...gjorde lösnaglar innan vi drog..känner mig fett handikappad eftersom naglarna är så ivägen för allt å jag har inte riktigt hunit vänja mig vid dom eftersom det är ett tag sen jag hade dom=)
Sitter och dricker en Russian drink...tycker inte om att dricka sprit för jag blir så trött och konstig av de men smart jag och nIKLAS HADE JU SOM GLÖMT ATT KÖPA alkohol....hade planerat in en rtödvins box åch sätta oss ui en park! men nää de fick bli sprit och vad som nu finns här hemma hos Pontus....
tidigare år har jag firat midsommar i dalarna..men iår kände vi för att ta de lugnt..så här sitter vi nu..jag bloggar och killarna spelar ex box..en riktig jädra killförfest...känner mig utanför så hänger lite här ist=)...snart ska vi iafl iväg till stan...käka en god köttbit sen sätta oss på något utestäle å dricka nå gott!JAG ÄR INTE SP SUGEN PÅ FYLLA SÅ TAR DE NOG LUNGT..
naglarna tar fan i alla knappar så blir lite stora bokstäver hör å var....
Jag har ävem blivit JÄTTE sjuk....vaknade upp med halsfluss och feber...även ont i magen....så blev en tur på apoteket imorse där jag handlade en massa piller...känner mig bättre nu å hoppa på att de inte blir vörre.....vill nämligen till gröna lund imorgon!de skulle vara så jävla kul=)
aja avslutar denna blogg med en bild från förra året....puss ya latah


misss u girls!!!



Kommentarer
Ida

Hoppas du hade de bra i stockholm, vi saknade dig i halmkriget på vagnen! :) Nästa år måste ni garaterat vara me! Ses snart! puss

2008-06-22 @ 20:13:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0