trött ,sliten och fortfarande sjuk=(

kom hem, till pontan för typ en timme sen..Jag och Niklas har varit hos hans ena bror Isak och blivit bjuden på kina mat med hela hans släkt som var där , ja som nu bor kvar i stockholm...innan vi for dit har vi varit kulturella och vart på cosmonova och sett på en 3d film om havs sjömonster från förr --nåntimngh sånt...ja tyckte väl att hela grejjen var överskattad då alltid bara var suddigt tyckte jag...fast kanske var de bara fel på mina brillor??

e fortfarande sjukt sjuk...snörvlar och äter halstabletter så ja får ont i magen...killarna kollar på fotboll vilket jag inte alls är på humör för...e jätte trött så funderar på att lägga mig tidigt så jag kan stiga upp tidigare och dra in mot stan och shoppa klart!!!än är pengarna inte slut=)....känns jävligt skönt att komma hem till en lön oxså!YEAH!pengar är bra...
nu måste ja snyta mig å do something else...har satana tråkigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0