fredags kväll i mekhallen!

Ja vad gör man inte för sin älskling...kill kompisarna är å mekar bilar och jag tvingar han att sitta hemma och mysa å gosa med mig hela dagarna så idag kväll för att göra han glad så for vi till rutvik och hälsade på Tommy som var med och repade på en Ford Mustang...heeet skulle den bli=)..inte klar alltså...men jag och donna lessnade rätt snabbt å ville hem...

image81
Niklas och Tomas

image82
The Car...Mustang Sally now baby...tralalalalallalala

Kvällen avslutades med en stor kopp the å hårdbrödmacka med präst ost=)!...bara för att de va gott!!
image83 image84
God Natt...Work imorgon igen...


Kommentarer
@

haha! du och garage :P Akta så du inte får smuts under naglarna...

2008-05-20 @ 21:14:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0