Fynda fynda!!!

Jag älskar att fynda=)!!!!......Idag började jag dagen med att pirrigt gå till jobbet (Cubus) för att säga upp mig..Jag har nämligen fått en ny anställning på Kosmetik butiken Pashion som ska öppna i shopping=)...Känns riktigt kul!
Pratade med chefen som tog det bra..vi funderade lite på vem som ska ta över efter mig ovh vi (hanna Chefen) frågade Maria L som glatt sa ja=)...att vara ansvarig för en klädavdelning är ju lätt men att vara kosmetikansvarig innebär mkt mer ansvarighet som att beställa varor, tester, bygga om alla hyllor, städa, kunna produkterna, hjälpa kunderna och mkt mkt mer....men de får jag ju lära maria nu!
Efter de så for jag och Niklas och hämtade syrran och Edwin och begav oss mot storheden till syrrans jobb djurmagasinet där dom hade hundutställning!den sög så jag å Baby gick in till butiken och fyndade oss en ny hundbädd till doggsen eftersom när Donna var valp och hade kli i tänderna så tuggade hon sönder den dom har nu.
Sprang  förbi jobbet och köpte en morsdagspresent och bytte ett par leggings..Sen köpte jag en kaffe latte och bulla till mig och Elin sen hörde karin av sig kring 1 som just hade vaknat haha sömn tuta!men snabb var hon till stan så då kunde shoppingen börja på allvar!!!
Eftersom jag nu kommer att arbeta i svart t-shirt med pashion loggan på så är de svart hela jag som gäller...förutom då sjalar accesoarer mm..Så på jakt mot en svart kjol med rosett på så gick vi på hm!Där hittade jag en som ja ville ha men den fanns bara i storlek 40...prova den iafl sa karin du kan ju sy in den näää sa ja men ja testade iafl å den va ju riktigt nice...Den va trasig i dragkedjan och tyget så fick den för 100kr!ett riktigt fynd!!!!

Så här såg den ut!=)
image123

Tio i fyra gick vi in på Carling där den var!!!Min eftersökta kjol.....Var en sån här jobbig kund som man hatar som är kvar till exact kl 16 då butiken stänger men expediten var så trevlig iafl och glad över att jag hittat de jag sökte=)!
Så här såg den ut!!LOVE IT....som sagt ett riktigt Fynd=)

image124

Så nu har jag några nya arbetskläder=)!It feels nice....Vi hann inte riktigt med allt vi skulle men lika bra va kanske de för då gjorde man ju inte av med så mkt cash!!!
Men idag fick jag iafl använda mina nya fynd skor från indiska för enbart 129kr...och även stolt visa upp min nya tatuering som Tomas Hallbom/Liljedal har gjort=)!

image125

Donna var så söt när jag kom hem så vart tvungen att fota henne oxså när hon låg och njöt i solen!

image126

Nä nu ska jag på med inlinesen tror jag och ta ett varv runt sjön!!!Kilona har lagt på sig sen när Niklas kom hem inte bra inför sommaren=)...puss å hej trevlig helg!


Kommentarer
anna j

wiiiiiee =) vad skoj att du ska börja där...då blir vi grannar!!

2008-05-26 @ 23:35:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0