Idag mår jag jag dåligt=(...usch

Efter hamburgaren igår har min mage inte riktigt stått helt rätt till....känner illamående å inget direkt mat sug..hoppas bara jag inte åker på magsjuka el nå.....
Imorse vaknade jag upp med världens träningsvärk frånigår..fy faan att de kan ta så mkt så fort...vi skulle åka idag oxså tänkte vi men nu regnar det ute å jag mår pyton så vi får se kanske senare ikväll...idag har vi iafl varit å hälsat på niklas far med damen irma...dom har å två små hundar så dom gick löst på varandra...nu e jag trött å bara måste vila...........synd om mig=(.

image67


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0