Löshår

YEah!!!!Idag kom det!jag har köpt ett "Super paket" från softhair.se...120 keratin slingor av svart/mörkbrunt, rakt hår!
I paketet medföljde en smält tång, keratin off lösning, två hårspännen och en låda med en rolig apparat som man ska ha i munnen för att få vitare tänder haha...skit jobbigt att sitta me den i käften. Man dreglar och får ont i gapet haha, men ska testa och köra nu några gånger!
I övrigt så har dagen vart ok...jobbat 10-18.30...hem äta , prom med Donna till Hanna å hämta grejjorna. HEm färga utväxten..ett STORT måste=), sett på medium å nu sitter jag här å e trött!Har varit mkt hungrig idag...konstigt inte bra alls...gröt till frukost, ris å vegfile med beasås till lunch(liten portion). Sen redan vid 16 tiden var jag as hungrig å gick å köpte en smörgås på pressbyran för en 15 spänn..Sen till middag hemm värmade jag lite vegitarisk köttgryta..Orkade inte laga nå ris elelr pasta så åt en macka till...inte så tillfredställande så nu har jag precis ätit lite mjölk å flingor! De var nog de godaste under dagen!men jag är så trött så trött. skulle vilja ha en kaffe latte...eller en kaffe kaka?
Nä nu får de vara färdig ätet!
Imorgon är jag ledig ..hoppas på sol=)
puss å kel trevlig helg!

image127


Kommentarer
Ida

Hehe...jag har hört att man blir extra hungrig om man är gravid? :D

2008-05-22 @ 22:16:52
miahh

haha ja man kunde ju önska!men nu är jag på min röda vecka så de går sig icke=(..hehe

2008-05-23 @ 10:09:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0