me soo trött!

På jakt efter grillad kyckling tog jag nu bilen å for till kvantum, Det första jag hittar e ta tre ciabatta för 20kr!Jag som älskar grov ciabatta klippte till..Gick runt å sökte efter min kyckling, ville helst bara ha typ en klubba men de fanns bara hela kycklingar så köpte en youghurt ist!Blev ingen riktig middag idag heller utan de blev bröd med korv på en kopp the å min favorit youghurt med smak av hallon!Den är rätt dyr men bra för magen...finns i smakerna hallon och blåbär, de e mina favoriter men finns även i vanilj..har ni inte testat så gör de..Den är dock inte för dom som gillar söta smaker......

image61Nyttig och God.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0