Morgonstund har guld i mun!

idag börjar jag kl 11.30..De betyder alltså att jag fått sova ut=)..shiit vad jag älskar att sova!!!!!!!!
Ska göra en bamse frukost nu med gröt å grovt bröd!slutar nämligen kl 15 är typ bara lunch avbytare men har ingen rast så äta bör man annars dör man...eller så dödar ja nån för att jag blir grinig av hunger!
Tycker om att börja sent..man kan bara gå runt se på tv slappna av ......börjar jag kl 10 som jag gör vanligast så e de stress..sminka sig på tio min äta göt kissa doggsen å fixa håret om det än hinns..är väldigt morgontrött så man måste låta mig vara ifred ibland!Men nu ser ja att kl börjar ärma sig halv tolv å ja måste äta å kissa doggsen!

image87


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0