Mumma!!!!!!!!!

Fet och uppsvullen känner man sig..Idag har min lunch bestått av en kanel bulle och latte från pressbyran, middagen bestod däremot av gröt och äggmacka...Men har precis kommit hem från goa Elli där vi har fikat av hennes goda blåbär/hallon paj,plus att jag hade bakat med mig en kladd kaka å köpt med grädde som är ett måste=)!
Dessutom var Ida back in town å bodde hos Ellinor så de blev en tjej träff med fika, Uggly Betty och D H!
Precis som de ska vara på en tisdag...mys, gott å vänner=)..
Så här gott åt vi!

image89

image90

Sen hade Ellinor även fått hem sin lilla valp Maja!!Hur söt och go som helst!Innan Maja har hon redan min favorit hund Alma. Söt å Go som en ängel=)...ännu sötare var dom ihop!

    image93

Kan man vara nå goare!?!?!!=)Å kolla in bebbe magen!Så jävla len..................=)



Nu en dusch!Sen sova...God natt


Kommentarer
Elli

Tack för igår!! =) Alma o Maja är fortfarande trötta efter buset.. Maja hälsar att hon tycker att hon gör sig ovanligt bra på bild.. =) Jag är böjd att hålla med.. Kram på dig!

2008-05-14 @ 14:18:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0