söndags prom..

Fick faktiskt sova ut idag..Jag slapp nämligen hämta fyllisarna igår för jag orkade inte vara vaken tills dom ville hem=)
Drog upp Nicke ur sängen kring ett..åt go frukost nybakt bröd och the..fast Baby var så bakis å ville inte äta haha..
Sen drog jag med han ut på en promenad.Vi Gick och och inspekterade området dit vi ska flytta..De är fett bra..
Finns badstrand,grillställe,utomhusmöbler ,volleyboll strand och boul plan eller va de nu heter..Vi släppte humdarna som sprang löst , helt galna var dom..senlyckades vi även se nåt som simmade i vattnet..Kanske en bisonråtta eller vem vet kanske en bäver??haha om vi nu har sånna här i luleå , i do know?!

image86
Planen var iafl att promenera runt malmudssjön men efter att ha busat loss med hundarna vart vi trötta å ville hem
Väl hemma blev jag sugen på glass,Niklas även så vi gick till ett glassstånd i stan å köpte mjukglass med go strössel!.Nu är vi hemma och jag sitter å drömmer mig bort i Ikeas värld...Tänker på alla nya saker ja ska köpa till lägenheten!!!Längtar.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0