Torsdag..

Tråkigt väder..vaknade på fel sida..lite små prumpen=(..
Dagen till ära spenderade vi iafl fall med att först få reda på att lägenhetsbytet blivit godkännt=)!Wieieieieie
Så då var vi och skrev på nytt kontrakt....jag glömde mitt leg hemma så fick jogga hem fram å tillbaka HELT död vart ja..sen gick vi till hemtex och köpte ett extra långt kuddfodral till min nya extra långa kudde jag köpte igår!KÖpte faktiskt två kuddar som var helt magiska!jag har sovit som en prinsessa=)....
Sen efter att ha små tjatat lite på varandra eftersom ja har varit lite lätt irriterad idag så gick vi och tog en fika på underbara Mat & Prat!En stor kopp the och en kladdkaka med grädde...fy fasikens så gott det var å sen blev jag på gott humör igen=)..då blev baby glad oxså!
Efter de var vi och hälsade på goa Anna-karin på bik bok..hon hade himlans roligt åt mitt inlägg jag skrev igår när ja druttade på rumpan haha...
sen gick vi och gjorde en intressant flyttanmälan på luleå energi...jisses vad de är arbete att flytta!men de kommer de att bli värt...Den finaste fräschaste trean på malmudden har vi fått......Längtar tills vi flyttar=)

image73
Jag och Niklas på Mat å Prat..


Kommentarer
A-K

hihi men gumman...liite kul var det? :P

2008-05-08 @ 21:22:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0