Tradera!!!!!!!!

Shiit vem kunde tro att jag skulle bli ett tradera fan!!!de e ju fan nästan roligare än att gå på stan=)!!!
Efter att ha blivit blockad för typ 4 år sen när ja som ny inte förstod mig på hur de fan fungerade så har de legat på hyllan!!Men efter ett besök hos min kära granne Frida Ö som dessutom säljer grejjer där hela tiden så har ja nu blivit ett STORT fan!
hittils har jag köpt ett par inlines för 145 kr;

image34

Ett I.D puder foundation som alla snackar om!!!Å den va ju super duper bra!Å helt rätt färg för mig=)..a`249kr;

image37

Till den måste man ju givetvist ha en I.D Flawless borste eller kabuki borste, jag valde den här för 62kr;

image35

Just nu har jag lagt bud på dessa små påsar som ja tänkte sätta mina halsband i..Less på att dom blir fula när dom hänger å svänger! 14 kr ligger dom på idag, slutauktion imorgon..

image36

Sen hittade jag även den här saken till mina örhängen...VArför äga hundra par å låta dom ligga i en hög å sen glömma vilka man har??Nä exakt..därför har jag budat på den här Display för örhängen saken!.Den auktionen leder jag nu på 85kr.

image38
När jag förlorar auktioner blir jag arg...jag är en dålig förlorare i spel..tydligen i de här oxså=(..prump!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0