Vilken underbar dag=)!!!!!!!!

Idag har jag varit ledig!!Ja eller ledig e inte rätta ordet.Jag syr en bröllopsklänning till helena på Cubus....
Vaknade iafl halv elva skönt å utvilad!Började dagen med en gröt som jag gör åtminstonet varje vardag=)
Sminkade mig.........Då ringde*pip* och sa att jag hade fått *pip*..........JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gud så glad jag blir sa jag=)!---dagen kunde inte börja bättre...Ringde runt mina närmatse vänner å släkt å berättade nyheten=)!!
Alla va lika glada som jag SEn gck jag å fixade telia vänner på Geab house teknade 2 år avtal å fick därmed 300 att köpa va ja ville för..för de fick ja en bluetoth sak till datorn för 399:- och 2 MG minnes kort!Inte illa va??
sen vidare till karins jobb och sy sy sy......... kl 14.30 skulle sofi komma förbi som ska hyra min lägenhet vi skulle fixa papper och kontrakt med Jogn min hyresvärd...åt lite te å mackor innan de!
Sen bar de av mot stan...på väg mot H&M stötte jag på Martina och Lucas...Sötaste morsan på stan med VÄRLDENS
goaste son...jag riktigt älskar han...kunde inte hålla mina händer ifrån han så dom fick följa med mig på systembolaget ,lucas i min famn=)

image103
Gulle fjun!!!!!!!!!

Sen bar de av tillbaka till Karins jobb och fortsätta sy..men se så roligt där va ju IDa!!Ida go i love U!!!!
HOn och karins som assistans håller på att göra ett täckte, hur och till vem kan jag ju inte avslöja=)!Men hon måste ju ta patent i de=)
Klänning syandet gick väl hyffsat idag fast mot slutet blev ja trött så trött så då gick allt bara knas..Då kom Elli med fika..En apelsinchoklas biskvi fick vi med te!Mumma var det!Sen gick jag hem till babay och lagade mat. Idag åt vi fläskfile,ungsbakade potatiså morötter med peppar sås...så himlans gott och så för första gången på ca 4 å en halv månad så har jag druckit alkohol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Köpte hem en flaska rött för att fira den här underbara dagen..Känner lite av den nu måste jag säga. Skriver lite knas..haha...snart ska vi gå på morgondagens öl..de kan vi unna oss tyckte Niklas...eftersom en öl inte har rört min mun på 4 mån (förutom alkoholfri)  så säger jag inte nej=)..........Nu ska vi mysa på!!!!!!!!!!

image104
mkt mkt mkt gammalt foto...............


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0