Virrig!

Att vara en fattiglapp samma dag man betalat alla räkningar..SUCKS!!!!Kan ju bero på att jag utnyttjat min kreditkort lite väl hårt=)!,...
Har i veckan levt på gröt till frukost,flingor mjölk å två hårdbrödmackor me the till lunch och sen även gröt å hårdbrödmackor till middag!Så idag lyxade jag till de med fullkornspasta,kyckling å curry sås!!
Eftersom ja lagar mat samtidigt som jag skriver här så har ja naturligtvist brännt såsen i botten på kastrullen!
River ner mitt knivställ när ja ska ta en kniv..klipper upp min tranbärs juice så de skvätter över hela mig!Sist men inte minst farligt så glömmer jag som vanligt att stänga av spisen som står på högsta värmen!!!a ja en vanlig dag i mitt flumma liv!inte mkt som går rätt till när man e trött=)!..nu äta!!!!!!!!!image27


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0