Åh Herre GUD!..Som Linus Matti skulle ha sagt

Blev en smyg premiärs fest hos Stickan och linus igår!
Vi var ett gäng som var sugna på en salongsberusning så vi drog te dom=)!Kvällen hölls till i köket och glas efter glas slant ner...Hann få en släng av tyyyyp migrän? Men nu idag mår jag super iafl!Försöökte dricka ett glas vatten efter varje glas vin.
En rolig händelse när vi skulle cykla hem...hahaha..hujjja...Blev less på att vänta på Niklas som stod å pratade med Johan å lyssnade inte alls på mig.
Tog cykeln och sa nu drar jag..Vad jag inte tänkte på var att de var glas halt ute och min ena broms inte fungerar..
När jag less redan var i nedförsbacken kom jag på att just fan de e ju halt så greppar tag i bromsen, cykeln slirar vinglar till, Jag på riktigt Flyyyyger över styret och landar på mina armar och framsida kropp!!Hahah de gjorde så jävla jävla ont!!
Ringer Niklas och säger att jag har ramlat kom å hjälp mig typ för jag trodde fan jag var skadad på rikt!Men den idiot fan tar ju evigheter på sig så när jag ligger där kollandes upp mot himlen, syntar jag en bil tar mig less upp och ska cykla hem..men faan cykel har ju gått sönder REJÄLT!kedjan hoppat ur samt att min enda växel som "funkat", ja den fanns inte kvar=(..Ännu roligare är ju att när niklas inser att han varit borta för länge,  druttar med cykeln han med i en korsning haha så vi har ont båda två idag=)



Nu ska vi dra oss in mot stan och Fika med Annika å JOcke sen inhandla liter mera alkohol inför kvällen.

Typ Hallowen fest fast en vecka senare??Guuud så jobbigt...Tror inte jag orkar klä ut mig idaaaaag.

De var allt idag. Full rulle.

                                     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0