Gröt!

Just tryckt i mig en skål med gröt..känner mig nyttig. Käkade på Max igår så lääär ju bli en promenad idag=)
Kanske bättre på solbränna. Blir kanske ingen Zumo idag=( Så har nada att göra typ!
Kanske ska ta tag å rensa i köksskåp å grejs. Baka mitt jukbröd igen för de e så himlans Gott!

Hmm hade svårt att somna igår, Ringde nämligen en kvinna igår från Sthlm och erbjöd mig ett jobb på hennes salong.
Heltid. Jobba med hår och ögon. . Shit Shit Shit...Värsta chansen ju kanske...
Bara de att jag väntar på svar på ett annat jobb oxså..Men de känns rätt kört..Tycker dom borde ha hört av sig vid de här laget. Och isf är ju stockholms jobbet intressant!Måste kontakta henne igen och fråga lite mer. Kanske ett eventuellt besök dit oxså=)
Nä nu är de mkt i mitt huvud....




Kommentarer
Mervi

Det låter skitkul jööö!! Kör!

2008-11-04 @ 16:15:12
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0