HALLOWEN!

Vilken jävla perfekt och rolig helg....Så här kul har jag inte haft på länge=)
Den perfekta kvällen igår och den perfekta fyllan=)

Hallowen fredag spenderade jag med syster. For till hennes vän Jeanette. Dom spökade ut sig där och sen drog vi på fest i rutvik av alla ställen haha
De var väl lite av privat tillställning där, men träffade faktiskt några folk som jag träffat tidigare så de blev grymt iafl!!
Följde med syster pojkvän Niklas på brasse..plockade upp min Niklas på vägen..
Brasse,, ja de e ju för yangsta!!haha men de va som roligt iafl=)




Hallowen lördag
Festade lös hos johan å elli på burströmska. De gick seeeeeegt så seeeegt. Var ju hyffsat bakis från i fredags men efter att ligga i sängen till kl 16 och ett  intag av en halv treo tub blev jag game=)..
Drog ut på Olivers..Kön va cp lååååååååååång.
Men de var verkligen värt all väntan för väl inne hade vi så jävla roligt!
Märks att folk inte firar hallowen längre som förr i dagarna...En del säger att man ska klä ut sig i fredags vissa lördag äsch eller båda dagarna??
Vi klädde iafl ut oss igår,,,Inte var de många som var de ..stötte på en nalle puh, ängel å några häxor.
..Att vi stod ut bland de andra kan man lätt säga hahah


Hahah älskar Ellis pose på de här fotot!!Asg*=)




Grym kväll med grymma tjejjer=)!!WE RULE!


Kommentarer
Anna-Karin

haha vad fina ni var! ;D hehe

2008-11-02 @ 12:14:21
URL: http://akf.blogg.se/
Linus

Jaadu å inte var man bjuden i fredags! dåligt att syskonen festar men dissar den yngsta ;p

2008-11-04 @ 20:37:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0