Hund mys!!!

Tog hem Zumo idag på Annas lunch kring två tiden=)...Fick typ släpa hem han för så fort jag satte han på marken så drog han in mot stan=)..Bar han till malmuddsbron där gick de vägen=)..
Dom har inte busat så mkt tyvärr...Vilket jag skulle vilja men däremot har dom varit så lugna och sovit å däremellan snoosat lite på varandra=)!


Jag drog igång ett "Jul" Bak=).....Jul brödet rättare sagt!
Käkade precis en liten middag så jag ska orka mys med Karin ikväll å se Uggly och DH tillsammans med en kopp the å nybakt bröd=)...
Nu tänkte jag gå ut med hundarna sen ta en powernap tills Anna ska ha tillbaka Zumpan!



Kommentarer
Emma

Mia.. kan jag få receptet på dina julbröd ? :)

2008-11-04 @ 17:17:34
URL: http://emla.blogg.se/
Ida

Hehe tänk vad min farmor skulle bli glad när hon fick veta hur hennes recept på julbröd har spridit sig! :) Fast egentligen får man enbart äta dem på julafton enligt våra traditioner.. :)

2008-11-04 @ 18:15:34
Miahh

Ja men Ida jag har ju nån störning men dom är ju helt fantastiskt goda!!!Just bjudit Karin och hon tyckte desamma=)

2008-11-04 @ 22:42:57
Mervi

Jag vill också ha recept. :D

2008-11-05 @ 09:44:17
URL: http://peggybundy.blogg.se/
Jenny Silver

Mia, gör du naglar på andra än dig själv? Tänkte om du ville göra på mig? Jobbar du förresten kvar på Phasion?/Jenny

2008-11-05 @ 12:16:35
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0