Lördag och ledig!!!

Jepp en skön ledig lördag efter en hård arbetsvecka=)!!
Sov hyffsat länge idag typ halv elva steg ja upp, när ja vaknade vette faan.
Intog soffläge med täcke å tiggde mys frukost av käreste.
Sen tog jag en promenad till bergviken för min "en gång i veckan solning"..men idag tog de faan ingenting?!?!
Tror dom glömt byta solrör el nå=/
Tog prommen vidare till mor där vi bokade in några dagar där hon kan kissa mina små nu när jag börjar jobba på storheden!
Sen blev de kaffe och prat.
Hockeyn som mamma sku på blev förflyttad så jag blev kvar till en god middag där de bjöds på kött, potatis samt rotsaksgratäng.
Sen kom Uffe hem från jobbet med en STOR godis påse så vräkte lite däri efter oxså. Och lite kaffe på de! Jag lär ju aaaaaldrig somna ikväll=)
Niklas e på 40års fest och ska uppträda med Slide Show. Planen var vad jag förstod att dom skulle spela fyra låtar sen skulle vi hänga ett gäng men när jag nu ringde han så hade dom inte ens uppträtt?
 Alltså e dom inte hemma på läääänge å jag vet inte om jag då ens ids ta på mig nå kläder eller ens kamma håret..typ.
Blev ensam ikväll me då=(........Men skönt som Fan att vakna upp nyktert imorgon oxså!!!
Nää men om man ska bränna ut en film?
Puss å hej ha en trevlig helg!!!

                                          Saknar Go IDA




Men nu är de nära!!!!!!!!!!!!!!!Nästan bara en månad kvar tills hon flyttar hem till OSS!!!!!!
www.idanylen.wordpress.com



Kommentarer
Ida

Vad gullig du är! Jag saknar er med! Men nu är de bara en månad kvar på jobbet innan jag äntligen får flytta upp igen!Kram kram

2008-11-23 @ 15:59:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0