Måndag morgon

Och jag känner mig konstig...och pirrig..funderar över saker...vad kommer att ske?
Skulle vara kul=)..tror jag..
Men låt mig veta nån gång då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hm...igår mådde jag toppen iafl...Tänker lite för mkt vissa dagar bara=/..I brist på annat.
Igår fick vi iafl celebert besök av Anna och hennes chihuahua Zumo=)...Alltså Zumo Anna som jag brukar kalla henne=)


Han ser lite sur ut på bilden för läppen fastnade i tanden haha men han e så sööt å så snäll=)
Igår var han inte de minsta feg som han annars varit när han träffat mina hundar utan han var riktigt nyfiken och framåt!!
Lite mammig...Men snart är de Fejk moster Mia som gäller,nu när jag ska vara hundvakt åt han i veckan=)hihi så kul de ska bli!!!

Tänkte vara hurtig och baka nu när jag vaknade,,,Men kylen står fan TOM!!  inge margarin  =(...Inge ost till mina frukost mackor...Så får vänta tills imorgon,,för ikväll blire stor handling!!Ska även förbi till boden en sväng och kika in hos Forre å Jenny som flyttat till ett hus=)!!
Nu ska jag väcka hundarna och gå ut i fin vädret å kissa...cee ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0