Noo Bakis!

I love it!!Vakna upp utvilad och pigg!Ha hela dagen fri att göra vad man vill utan att ha ångest å bara orka ligga i sängen=)
Så idag har jag fikat med syster på Roasters. Sedan hämtade jag upp Anna och Zumpan åså drog vi till Dollar Store och inhandlade lite julpynt=)...Planen var att bara åka dit men de slutade med att vi besökte Jysk och Rusta där vi fyndade lite oxså..Sen förbi ÖB när vi ändå var på g, Där köpte jag en stor stor vardagsrumslampa..men..så klart var den knölig så måste åka tillbaka å byta=/..
Väl hemma kokade jag upp favorit tortellinin åså nu är de dags för Gossip Girl!!!Svin Bra!!!!

Bästaste goos!!!!!!!!!!!!!!!!Anna & Zumo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0