PROSIT!!!!!!!!

Fick just en blöt illa luktande Nysning av donna rätt i ansiket=)!!!TACK för den!!!
Men söt e hon...mina småååååååååå

(Läskiga ögon doggies får på bild ibland)

Satt och gick igenom gamla bilder nyss....Börjar redan sakna mitt mörka hår fastän jag funderar på att göra mera rött nästa vecka!!! Eller vad säger ni???

Mörkt
Eller

Rött

Kör ju svart underhår of course...Bara sååå jävla jobbigt att underhålla rött hår=(

Inte nöjd med den röda färgen nu-...Men eftersom den är full rulle på Parelle nu och vi har ju inte ens öppnat så jag ids int bry mig nu...
Vistas ju bara bland byggarbetarna=)!
Men nästa vecka då blire lite färgning så bara ladda upp Karin!!!

Nu ska jag i vanlig ordning onsdagar se på Förlossnings kliniken på TV4 Fakta..
Kanske en vacker dag kommer storken te mig med=)!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0