Shopping.....Igen

Ja att vara arbetslös och gå på stan är ju ingen Hit!!!!!!!!!Jag shoppar ju som Aldrig förr=)!!!
 å Idag fyndade jag en bh från hm , ett linne med nå tryck på därif¨ån oxså, tänkte den skulle passa mina oranga kilklack skor=)!!På Vero Moda köpte jag en ur läcker skjorta som Anna hade på sig häromdagen, härm apa jag=)
Och slutligen ett par riktiga jävla promenad skor i gortex som tål både väta och kyla!!Så ikväll blire inskolning av dom!
                         

Nu ska jag laga lövbiff med ädelost i samt paprika, till de tänkte jag göra rotsaker i ugn och en god sås=)LYX!


Kommentarer
annelie

men jobbade inte du på pashion??

2008-11-05 @ 19:58:55
Mia

Nää Inte längre=)..Har slutat där och söker nu annat!

2008-11-06 @ 17:00:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0