Uppdatering från Fars dagen!

Söndagen då alltså!Vaknade upp piggare än i lördags faktiskt!
For till Niklas far först där de vankades fika. Försöker gå ner bara liiiite i vikt. Eller snarare svulle hektona från de senaste helgerna så då passar väl fika bra??=)
Sen släppte Niklas av mig hos Karins föräldrar. Där var jag "modell" för hennes å Idas produkter inom www.chillyou.se
De var spännande men så het va man inte efter två dagars festande!!!Men de gick an å en del bilder funkade ju!
Handlade lite farsdags present till min styv far Uffe!!!Blev hans favorit godisar. Uppskattat blev de iafl=)
Å jag uppskattade att jag kom precis medans dom åt middag!!Mammsens kykling i ugn i soya å gräddsås med ris!!
Salt å gott!!Sen hade hon bakat en chokladkaka/paj, med massa äkta choklad å kakao i och strössel med grädde till!!
Så himla himla mäktig å god den med!!
Sen hem å se på film å vräkte i mig cheese rings sourcream!!!!!!!Stor favorit hos mig=)

Måndag drog vi till IKEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag , karin, kirsi och hennes son Romeo!
Käkade lunch först på Kirsis gamla restaurang där hon jobbat lääänge sedan=)!
God thai kyklingcurry wok å ris. Testade karins mat Tofu wok men shiit så nasty!!!!Tofu Not for me!
Sen drog vi vidare till Rajalla Gallerian mellan sweden å Finnarna..Inte så mkt att hurra över!Same shit in luleå!
Men jag hittade faktiskt en jätte fin sjal som jag inte sett här i stan=)!Kanske får man vara den ende här som har en?
I Hope!
Sen åkte vi vidare till Ikea..Lugnt med folk!Åh guess What!?Jag shoppade bara för 146 :-!!!!!Händer ju ofta??
Hem till staden och djuren..Käka middag åter igen plockade Karin upp mig och vi åkte till Mari som fyllde 27 år!!
Grattis Igen!!!!Bjöds på massa fika....igen=)


Tisdag vaknade jag upp med huvudvärk för 4dje dagen=(=(.....Tog två treo å satt väl mest framför datorn hela dagen.
Var helt slut från alllt håll igång de senaste dagarna.
Dammsög en snabbis, Tvättade 14-18. Prommis runt sjön, Handlade willys. Lagade mat å förvandlades till en soff potatis!!!

Onsdag. Alltså idag!
SPrungit runt med syrran å hennes karl på stan å sökt jeans till henne. Tur de annars hade hon tagit första bästa som hon fick på sig hahaha ....marddröm.
Vi hittade till slut iafl ett par på Gina Tricot. Där provade jag en leopard klännig på rea oxså!!Så så fin men tjorvig modell.
Shoppade alltså inget!!!Eller jo ett kärt nässpray=)!!Går väl åt en förpackning i månaden..Så länge man inte e förkyld då blire mer.
Att inte äta lunch är ett dåligt val. Efter en timme på stan va man ju sviiin hungrig och innan maten ens e klar så vill man ju vräka i sig allt annat som man ser!Men idag har jag hållt mig borta från allt onyttigt=)=) Än så länge.
Micrade en gratäng och stekte en vegetariskt snitzel å kokade en beasås utan smör!
Så nu sitter man här ...Mätt , trött, en kopp kaffe hade suttit fint!
Har Zumo här idag oxså..De e mys=)..Love my dogs och tycker de e jätte bra för dom att lära sig att allt inte handlar om dom!
Nä nu ska jag nog koka mig en kopp iafl. Sen ska ja möta upp Anna å lämna Zumpan.
Förbättra på min solbränna. Prommis hem och bänka mig framför tv4 Fakta Och kolla på Förslossningar och Riskfödslar!Brukar lipa fett mkt när jag kollar på de där programmen, men de e ju sååå vackert när barn kommer till liv i denna värld=)!Bortsett från allt slagg, bajs, underliv och blod så så klart!!!



Kommentarer
ellen

2008-11-12 @ 21:56:34
URL: http://cocolife.blogg.se/
Mervi

Titta på denna norska förlossningsserie. SÅ JÄVLA BRA! :D Jag grinar floder när jag tittar på dessa avsnitt och jag blir så sjukt bebissugen!





www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193







2008-11-13 @ 12:06:10
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0