Saknar sol i ansiktet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HElt plötsligt började jag må tok dåligt?!?!::=(...Blev illamående å högg till i magen?!
Knas......hoppas ja inte blir kräksjuk el nå!!!!

Mmmm Heltid denna vecka oxså!!Men de e skoj!Nu har vi börjat pricka av tusentals varor..
Idag var byggarbetarna och skruvade fast alla hyllor på väggen Samt att Kurtan från Isa Dora plockade upp sitt smink i stället åså min favorit säljare Max Factor Niklas kom förbi och förgyllde min dag!!
Kändes mkt trevligt att träffa  gamla goa säljare från Cubbe igen!!
Tyvärr så orkar man ju inte eller ja hinner fan inte göra mkt annat än att jobba..
Saknar mina promenader med Anna-Karin...Tisdagar med KArin....Häng Med Zumo. hehe och Anna så klart=)
Men å andra sidan får man ut annat av ett arbete som en Fet Lön!!!


Peace & Love u all


Kommentarer
Therese P

Vart är det du jobbar nu?



Heltid, jaa du, välkommen till

livet då man knappt hinner nå annat än jobba =)

2008-11-26 @ 17:05:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0