Wakeing Up To Days!!

Ska Belle Och Shawn bli tillsammans igen??Börjar bli liiiite urtjatat de här programmet men ändå måste jag se de så ofta jag kan=)
Sitter samtidigt och kollar på internet..andras bloggar..känns som jag inte har nå liv än...
Idag kommer dom ringa om jobbet..en tjänst får jag men vilken vet jag inte än...
Tror jag skippar sthlm??Känner mig kanske inte riktigt redo att bara dra dit för jobbet börjar redan i december..
Måsten som att skaffa boende nära odenplan mm är ett måste isfl pga hundarna..men än är de inte uteslutet=)
Ska träffa Karin snart Kl 14...Vi ska kika på tyger och ta en kaffe på Mat & Prat!
Ikväll känner jag bara för att äta en riktigt riktigt god hemma lagad lyx middag, lite mys och en promenad!!
Är konstant trött nu för tiden och ont i huvudet...
Är de Snus begär eller socker sug?Vet ej e beroende av både och=) haha
Idag är de föresten en super dag till att plocka ögonbrynen!!Finns inget bättre än dagsljus till att både fixa och sminka sig!!
Do your self Hot!
Or Not!
                                                         
Jag skulle passa att vara med i Våra Bästa År...Tänker ständigt högt, Kan aldrig besluta mig över saker, Funderar ständigt och om ni kikar på mitt liv om 4 månader så har man inte missat nå!Hah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0